Keresés űrlap

Egykulcsos megoldások egy kézből
Több ezer elektronikus aukció, árlejtés tapasztalata
Szakértőink évtizedes beszerzési tapasztalatai
Sourcing siker garancia
Benchmarking, avagy az információ hatalma
Élmény alapú közbeszerzés
Több mint 3000 ügyfél
Éves szinten 1500 beszerzési projekt
Csoportos energia beszerzések
Mérhető és kézzelfogható megtakarítások
Többszörös befektetett arányos megtérülések (ROI)

Referenciáink

Eredményeink

Beszerzési érték: 490 Mrd Ft
Projektek száma: 9075 db
Ügyfelek száma: >4500
Villamos energia: 11350 GWh
Földgáz energia: 2340 Mio m3
Elért meg- takarítás: 47 Mrd Ft

Adatkezelési tájékoztató

Jelenlegi hely

Fontos információ a közbeszerzés érintett ajánlatkérőknek - központi email megadása április 23-ig

2011. november 30-án a Közbeszerzések Tanácsa elnöke tájékoztatót bocsátott ki „az ajánlatkérők jegyzékén szereplő adatok felülvizsgálatáról, valamint központi e-mailcím megadásáról az új központi közbeszerzési adatbázisra történő áttéréssel összefüggésben” (megjelent a KÉ 2011. évi. 139. számában).

Az új közbeszerzési rendszer első használatához szükséges belépési információk megküldése érdekében szükség van minden ajánlatkérő részéről központi e-mailcím megadására, amennyiben ezt 2011. december 14-ig nem küldték meg a Közbeszerzési Hatóságnak, kérjük hogy legkésőbb április 23. napjáig pótolják.


Központi e-mailcím hiányában a rendszer indulásakor nem tudjuk ezen elektronikus leveleket az érintetteknek kiküldeni, melynek eredményeként e szervezetek nem tudják elérni a Hatóság elektronikus szolgáltatásait. Emiatt célszerűségi okokból az érintett ajánlatkérők új rendszerbe történő migrációjára sem kerül sor. (Megjegyezzük, a migráció elmaradása nem jelenti azt, hogy az érintett szervezeteket törölné a Hatóság az ajánlatkérői nyilvántartásból, csak a szolgáltatások elérését nem tudjuk számukra biztosítani.) Az e-mailcím megküldését elmulasztó ajánlatkérőknek az új rendszer használatához először kérniük kell törlésüket a névjegyzékről, majd on-line regisztrációra lesz szükségük. Ennek eredményeként új ajánlatkérői azonosítót fognak kapni. Az azonosító megváltozása azt eredményezi, hogy e szervezetek számára nem lesznek hozzáférhetők az általuk vagy a nevükben (megbízott képviselőik útján) korábban feladott hirdetmények az Elektronikus Hirdetménykezelő Rendszerben. (Miként a tájékoztatóban jeleztük, a 2010. január 1. után elektronikusan rögzített hirdetmények elérésére kívánunk lehetőséget biztosítani azon ajánlatkérők számára, amelyek migrálásra kerülnek.)
A központi e-mailcím kapcsán felhívjuk a figyelmet arra, hogy annak egyedinek kell lennie. Ez azt jelenti, hogy egy ajánlatkérőhöz csak egy e-mailcím, illetve egy e-mailcímhez csak egy ajánlatkérő tartozhat.

A központi email címet az ajánlatkérő névjegyzékben szereplő nevének és AK számának feltüntetésével kérjük legkésőbb 2012. április 23-áig juttassák el az ajanlatkerok@kt.hu e-mail címre. Ezt követően már csak azon ajánlatkérők vonatkozásában áll módunkban központi e-mailcímeket figyelembe venni, amelyek új szervezetként kérik felvételüket az ajánlatkérői jegyzékre. Így az ajánlatkérői névjegyzékben már szereplő (azaz közbeszerzési eljárást korábban már indító) ajánlatkérők nem fognak tudni hirdetményt feladni, ha nem tesznek eleget fenti kötelezettségüknek.