Keresés űrlap

Referenciáink

Eredményeink

Beszerzési érték: 490 Mrd Ft
Projektek száma: 9075 db
Ügyfelek száma: >4500
Villamos energia: 11350 GWh
Földgáz energia: 2340 Mio m3
Elért meg- takarítás: 47 Mrd Ft

Adatkezelési tájékoztató

Jelenlegi hely

Indul a Mol Mobile

Akár éjjel is vehetünk telefonszámot a benzin mellé. Saját márkás mobiltelefon-szolgáltatást indít hétfőtől a Mol – tudtuk meg. A vállalat üzemanyagtöltő állomásain vásárolható telefon és feltöltőkártya Mol Mobile márkanéven fut. Az olajtársaság partnere a Magyar Telekom: a távközlési cég biztosítja a mobilkommunikáció teljes technikai hátterét. A vásárolt számok előhívója is 30-as lesz.

A Mol a többi szolgáltatónál kedvezőbb percdíjakat és gyorsabb, rugalmasabb ügyintézést ígér. Kétségtelen, az éjjel nyitva tartó több száz Mol-kúton akár akkor is telefonszámhoz juthatunk, amikor a mobilboltokban már nem. Az egyenleget a Mol Mobile saját weboldalán is fel lehet tölteni. A csomaghoz első körben a Samsung négy, hagyományos és okostelefonját kínálják.

Ismereteink szerint az alappercdíj minden napszakban és belföldi irányba egységes lesz, ami többnyire valamivel a versenytársak – köztük a T-Mobile – jelenlegi tarifái alatt húzódik. Ám a Mol Multipont névre hallgató törzsvásárlói programjában részt vevők további 30 százalékos kedvezményt kaphatnak ezekből a percdíjakból.

Az ily módon olcsóbb feltöltőkártya árát átszámolva legalábbis 30 forint alatti percdíj jön ki. Értesülésünk szerint a Mol a dohányárusítás tilalma folytán megcsappanó shopforgalmat igyekszik az új termék bevezetésével valamelyest élénkíteni. A Magyar Telekom és a Mol mostani együttműködése a két társaság között júliusban kötött stratégiai megállapodás első kézzelfogható eredménye.

Szakértők szerint a Mol programja kevesebb, mint egy klasszikus virtuális mobilszolgáltatás, de több, mint egy egyszerű logóragasztás. Előbbiből egyelőre egy működik az országban, a 31-es előhívót kínáló Tesco Mobile, amely szintén egy meglévő mobilszolgáltató, a Vodafone hálózatát használja. A Mollal kötött szerződésrendszer valamelyest hasonlít a Lidlére, amely tavaly január óta Blue Mobile néven értékesíti feltöltőkártyás termékeit, szintén a Magyar Telekommal a háttérben.

A Telenor 2010-ben indította útjára a prémium szolgáltatásokat is kínáló Red Bull ­Mobile-t, amelynek értékesítése a várakozásokat jelentősen alulmúló teljesítmény miatt ez év elején megszűnt. Úgyszintén igen kedvezőtlen hírek övezik az első hasonló rendszerű, a Vodafone és az állami Magyar Posta együttműködéséből létrejött Postafont is.