Keresés űrlap

Egykulcsos megoldások egy kézből
Több ezer elektronikus aukció, árlejtés tapasztalata
Szakértőink évtizedes beszerzési tapasztalatai
Sourcing siker garancia
Benchmarking, avagy az információ hatalma
Élmény alapú közbeszerzés
Több mint 3000 ügyfél
Éves szinten 1500 beszerzési projekt
Csoportos energia beszerzések
Mérhető és kézzelfogható megtakarítások
Többszörös befektetett arányos megtérülések (ROI)

Referenciáink

Eredményeink

Beszerzési érték: 490 Mrd Ft
Projektek száma: 9075 db
Ügyfelek száma: >4500
Villamos energia: 11350 GWh
Földgáz energia: 2340 Mio m3
Elért meg- takarítás: 47 Mrd Ft

Adatkezelési tájékoztató

Jelenlegi hely

Indul a Mol Mobile

Akár éjjel is vehetünk telefonszámot a benzin mellé. Saját márkás mobiltelefon-szolgáltatást indít hétfőtől a Mol – tudtuk meg. A vállalat üzemanyagtöltő állomásain vásárolható telefon és feltöltőkártya Mol Mobile márkanéven fut. Az olajtársaság partnere a Magyar Telekom: a távközlési cég biztosítja a mobilkommunikáció teljes technikai hátterét. A vásárolt számok előhívója is 30-as lesz.

A Mol a többi szolgáltatónál kedvezőbb percdíjakat és gyorsabb, rugalmasabb ügyintézést ígér. Kétségtelen, az éjjel nyitva tartó több száz Mol-kúton akár akkor is telefonszámhoz juthatunk, amikor a mobilboltokban már nem. Az egyenleget a Mol Mobile saját weboldalán is fel lehet tölteni. A csomaghoz első körben a Samsung négy, hagyományos és okostelefonját kínálják.

Ismereteink szerint az alappercdíj minden napszakban és belföldi irányba egységes lesz, ami többnyire valamivel a versenytársak – köztük a T-Mobile – jelenlegi tarifái alatt húzódik. Ám a Mol Multipont névre hallgató törzsvásárlói programjában részt vevők további 30 százalékos kedvezményt kaphatnak ezekből a percdíjakból.

Az ily módon olcsóbb feltöltőkártya árát átszámolva legalábbis 30 forint alatti percdíj jön ki. Értesülésünk szerint a Mol a dohányárusítás tilalma folytán megcsappanó shopforgalmat igyekszik az új termék bevezetésével valamelyest élénkíteni. A Magyar Telekom és a Mol mostani együttműködése a két társaság között júliusban kötött stratégiai megállapodás első kézzelfogható eredménye.

Szakértők szerint a Mol programja kevesebb, mint egy klasszikus virtuális mobilszolgáltatás, de több, mint egy egyszerű logóragasztás. Előbbiből egyelőre egy működik az országban, a 31-es előhívót kínáló Tesco Mobile, amely szintén egy meglévő mobilszolgáltató, a Vodafone hálózatát használja. A Mollal kötött szerződésrendszer valamelyest hasonlít a Lidlére, amely tavaly január óta Blue Mobile néven értékesíti feltöltőkártyás termékeit, szintén a Magyar Telekommal a háttérben.

A Telenor 2010-ben indította útjára a prémium szolgáltatásokat is kínáló Red Bull ­Mobile-t, amelynek értékesítése a várakozásokat jelentősen alulmúló teljesítmény miatt ez év elején megszűnt. Úgyszintén igen kedvezőtlen hírek övezik az első hasonló rendszerű, a Vodafone és az állami Magyar Posta együttműködéséből létrejött Postafont is.